mamanmisham

ساخت وبلاگ

قد کشیدن برای بچه ها جوان ها بسیار مسئله مهمی است زیرا یکی از دلایل همین است وقتی زمان زیاد یک بچه از جوراب استفاده کند باعث کچک شدن جوراب به پایش میشود و همین باعث ارگی میشود . فشار زیاد و زمان زیاد یک بچه یا یک جوان از جوراب استفاده کند جوراب پاره میشود ( ایا نمیدانید باجوراب های پاره تان چه کار کنید ما در مقاله 6 کاربرد جوراب کهنه و بدرد نخور به شما گفته ایم به این مقاله هم سر بزنید ) ممنون

اگر میخواهید جوراب خوب و زد پارگی تهیه کنید به فروشگاه تخصصی جوراب ما سربزنید . 

mamanmisham...
ما را در سایت mamanmisham دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahdimov mahdimov بازدید : 76 تاريخ : يکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت: 19:47

ارائه شده توسته مامان میشم :بی حسی اپیدورال : در این روش برای کاهش درد مادر تزریق روی کمر و نخاع مادر انجام می شود. این روش برای کاهش درد مادران بسیار موثر است. اما ممکن است به کمر و ستون فقرات مادر آسیب برساند. بی حسی اپیدورال باید تحت نظر پزشک متخصص و پزشک بیهوشی تزریق شود.

گاز انتونوکس : یکی از روش هایی که برای کاهش درد دوران بارداری مادر است این روش می باشد. که یک ماسک روی صورت مادر قرار داده می شود و مادر با تنفس عمیق آن گاز را به بدن خود انتقال می دهد. تنفس این گاز باعث کاهش درد مادر می شود.

 

برای ادامه مطلب در مورد زایمان طبیعی و فواید آن وارد لینک شوید

 

mamanmisham...
ما را در سایت mamanmisham دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahdimov mahdimov بازدید : 74 تاريخ : شنبه 13 اسفند 1401 ساعت: 21:48

از مهمترین ملزومات دوره بارداری چکاب منظم و انجام انواع سونوگرافی است. یکی از سونوگرافی‌های مورد نیاز در دوره بارداری سونوگرافی nt است. در دوره نه ماهه بارداری با توجه به شرایط مادر و فرزند تعداد سونوگرافی‌ها و آزمایش‌ها و نوع آنها متغیر است. اما سونوگرافی nt در هر صورت و برای همه افراد مورد نیاز است. یعنی هر شخصی که قصد مادر شدن دارد، باید در ماه های اول بارداری این سونوگرافی را انجام دهد.

برای ادامه مطلب در مورد سونوگرافی nt در بارداری وارد لینک شوید

mamanmisham...
ما را در سایت mamanmisham دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahdimov mahdimov بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1401 ساعت: 20:55


به نقل از سایت مامان میشم: برای انجام آزمایش بارداری هیچ محدودیتی نداریم، هر وقت که احساس کردیم میتوانیم آزمایش بارداری را انجام دهیم. ولی همانطور که گفته شد در آزمایش خون بعد از 11 روز و در آزمایش ادرار بعد از 14 روز از لقاح مشخص می شود. خب طبیعتا آزمایش ادرار به دلیل وجود تست های آماده در داروخانه راحت تر و سریع تر انجام میشود (مخصوصا وقتی از راهنمای داخل بسته بندی استفاده می کنید) اما آزمایش خون که دقیق تر است باید داخل آزمایشگاه انجام شود و نیازی به ناشتایی ندارد. از آنجایی که هورمون HCG شش هفته اول بارداری افزایش پیدا میکند پس تو همین زمان است که آزمایش بهتر جواب میدهد و میتوان به آزمایش اعتماد کرد. بصورت کلی ( قبل از دوران بارداری ) چون میزان غلظت هورمون HCG از 20 الی 25 روز بعد از آخرین قاعدگی به اندازه ای میرسد که میشود اندازه گیری کرد پس زمان آزمایش باید بعد از این 20 الی 25 روز هم باشد. قبل از این روزها میزان غلظت اینقدر کم هست که قابل اندازه گیری نیست.

برای ادامه مطلب در مورد جواب آزمایش بارداری وارد لینک شوید

mamanmisham...
ما را در سایت mamanmisham دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahdimov mahdimov بازدید : 71 تاريخ : پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت: 21:31


همانطور که گفته شد یکسری آزمایش های معمول وجود دارد که سلامت مادر و فرزند را تشخیص میدهد. در ابتدای بارداری وزن مادر و طول رحم برای تخمین میزان رشد کودک اندازه گیری می شود. فشار خون هم اندازه گیری میشود تا مشخص شود مادر فشار خون حامگی دارد یا خیر. در آزمایش خون دوران بارداری، میزان گلبول ها اندازه گیری میشود تا کم خونی مشخص شود، برای تست ایدز و هپاتیت b و دیگر بیماریها از همان آزمایش خون استفاده میکنند. در نمونه ادرار اگر قند وجود داشته باشد احتمال دیابت حامگی وجود دارد و اگر پروتئین بالا دیده شود نشانگر عفونت مجاری ادراری، بیماری کلیوی یا فشارخون بالا است.


برای ادامه مطلب در مورد آزمایش های دوران بارداری وارد لینک شوید

mamanmisham...
ما را در سایت mamanmisham دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : mahdimov mahdimov بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 22:57